4 Aralık 2010 Cumartesi

OBAMA KEKİ...;))))


Sevgili dostlar uzun bi aradan sonra tekrar merhaba....
bugün sizlere benim ve ailemin çok sevdiği obama keki ile geldim...
malzemeler:
3 yumurta
1,5 subardağı şeker(isteğe göre daha az da konulabilir)
2 subardağı un
4 kaşık kakao
1 subardağı süt
1 paket kabartma tozu
1/2 paket margarin
(eritilmiş)
1,5 çaykaşığı karbonat
YAPILIŞI:
3 yumurta ile şeker iyice eriyinceye kadar çırpılır,kakao vesüt sırayla ilave edilir,bu karışımdan 1 subardağı ayrılır,daha sonra un,kabartmatozu,karbonat,erimiş margarin ilave edilir,tepsiye dökülüp  fırına sürülür.kek piştikten sonra üzerine ayırdığımız sıvı dökülür....Afiyet olsuuunnnnnnnn,sevgiyle kalın dostlarrrr

5 yorum:

ahsen58 dedi ki...

hoşgeldin canım kendini özlettin kek çok güzel görünüyor ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canikom ellerine sağlık bu kadar özletme kendini olurmu kocaman öpüyo
rum.

Gülcan dedi ki...

harika ismine bayıldım obama keki noyumu aldım en kısa zamanda yapacağım bir kek sever olarak sevgiler.

KEYFESEYRAN dedi ki...

Hoş geldin şu kekin ismine bayıldım ellerine sağlık

mandalincikmazi dedi ki...

Obama kek :))
eskiden buna farkı bir isim nerdik :))
nefis bir kektir ellerine sağlık canım afiyetler olsun.