16 Aralık 2010 Perşembe

AŞURE...



Merhabalar sevgili dostlar,hepinizin aşure gününü kutluyorum,bugünün anlamına istinaden sizlere yaptığım aşureyi getirdim,akşamdan ıslattığım malzemeleri sabah erkenden kaynattım kıvamına gelince şekerini de ekleyip sabah 10 da sıcak sıcak komşularıma dağıttım,hepside çok beğendiler tabiki bende bundan çok memnun oldum,bugün birçok evde aşure tenceresi kaynamıştır mutlaka Allah kabul etsin inşallah,gelelim malzemelerimize...


1 kg buğday
1 subardağı nohut
1 subardağı fasulye
2 adet portakal kabuğu rendesi ve portakal
2 adet elma
1 miktar kuru kayısı
1 miktar kuru incir
1 kg dan fazla şeker
süslemek için:
nar
susam
ceviz

4 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

nefis... ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Canım Allah kabul etsin tekrarları
nı nasip etsin inşallah.Ellerine sağlık benim içinde ye inşallah ben
de yapabilirim kocaman öptüm.

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık canım.çok imrendirici görünüyor.allah kabul etsin.

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar arkadaşım.
aşurene bayıldım.inanki nefis görünüyor.
allahım kabul etsin.sevgiler...