8 Aralık 2011 Perşembe

MERCİMEK ÇORBASI VE DOSTLARA KAHVE

 Sevgili dostlar herkese günaydınlar kucak dolusu sevgiler,dün bütün gün yağmur yağdı bugünse güneşli güzel bir hava var,dün çok soğuk ve yağmurluydu bende akşama sıcak bir mercimek çorbası yaptım üzerine de kendi kuruttuğum kıtır ekmeklerden koydum çok güzel ve lezzetli oldu buyrun beraber yiyelim üzerine de köpüklü bir kahve iyi gider ne dersiniz,sevgiler...
2 subardağı mercimek
1 adet patates
3 diş sarımsak
1 baş soğan
1 dal kereviz sapı
1 adet havuç rende
isteğe göre salça
öncelikle soğanı hafif kavurup salçayı ilave ettim suyunu da koyduktan sonra mercimek küp doğranmış patates rendelenmiş havuç doğranmış kereviz sapı sarımsak ve tuzu ilave ettikten sonra düdüklü tencerenin kapağını kapattım piştikten sonra blendırdan geçirdim servise hazırladım,AFİYET OLSUN dostlar...:))

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Canikom Bursa'da iki gündür yağmur
var.Çorba süper ellerine sağlık üstünede kahve misler gibi ellerine
sağlık öpüyorum.

pembe kekik dedi ki...

Mercimek çorbasını çok severim.Ellerine sağlık:)

made in funda dedi ki...

mercimek çorbası en sevdiğim çorbadır.ellerine sağlık..sevgiler....

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

canım çorban nefis olmuş ellerine sağlık size afiyet olsun:)
ben bol köpüklü kaveni aldım teşekkürler:))