5 Aralık 2011 Pazartesi

AŞURE



Sevgili dostlar bugün muharrem ayının 10.günü yani aşure günü bende bu güne özel aşure yaptım ve komşularıma dağıttım,çok beğendiler sizleride unutmadım tabiii en güzelini size ayırdım umarım beğenirsiniz...afiyet olsun
1 kg aşurelik buğday
2 subardağı nohut
2 subardağı fasulye
2 subardağı kuruüzüm
2 adet portakal
5-10 tane kuru kayısı
3-5 tane kuru incir
1,5 kg şeker
tarçın,susam,karanfil
öncelikle buğdayı akşamdan bi taşım kaynattım
fasulye ve nohutu akşamdan ıslattım,sabahleyin hepsini kaynattım diğer malzemeleri de karıştırdıktan sonra pişene kadar kaynattım şekerini ilave ettikten sonra servise hazırladım,afiyet olsun...

6 yorum:

anne eli gibi dedi ki...

ellerinize sağlık,allah kabul etsin inşallah..

mutfagabuyrun dedi ki...

ALLAH kabul etsin canım.harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canikom allah kabul etsin ellerine sağlık öpüyorum.

made in funda dedi ki...

Allah kabul etsin.bayılırım aşureye....nefis olmuş...ellerine sağlık.

nazensinhobby dedi ki...

asure vaymi asure:))))canim bende cok ozledimmm anca firsat buluyorum bloguma yeni yeni yazi eklemeye basladim.nasillsin iyimisin?neler yapmissin yine boyle az sebze yolla:))karsiliginda ne var biliyorsun:)))bu arada ALLAH kabul etsin canim asureni super gozukuyor.ellerine saglik....

mandalincikmazi dedi ki...

Oo ablacım
aşureyi yapmışsın bile bu ne hız ellerine sağlık Allah kabul etsin bereket ve tadınız artsın.
Sevgiler........