6 Ekim 2010 Çarşamba

MAYALI POĞAÇA



Sevgili dostlar bugün sizlere bizim evde ve evime gelen misafirlerimin çok sevdiği bir tarifle geldim,tarfini genellikle her blogda görüyorum ama,yinede tarifini yazayım
MAYALI POĞAÇA:

2 subardağı süt
1 paket istant maya
1 yumurta beyazı içine sarısı üzerine
2 tatlı kaşığı şeker
isteğe göre tuz,yarım paket margarin,yarım subardağı sıvıyağ
aldığı kadar un(isteğe bağlı olarak süt miktarını arttırabilirsiniz)
kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde ediyoruz,istediğimiz şekli verip biraz tepside mayalandıktan sonra soğuk dırına sürüyoruz,fırın ısınmaya başladıkça poğaçalarımızda kabarmaya başlıyacak,Afiyet olsun...
İÇ HARCI:
peynir,maydanoz veya salam sucuk v.b koyabiliriz...





3 yorum:

KEYFESEYRAN dedi ki...

Eline sağlık canım hamur pufidik görünüyor

umutluhayat dedi ki...

of of of enfes bu .yerim ben bu pğaçaları.ellerine sağlık canım.

Gülcan dedi ki...

ben çay demlemiştim hadi poğaçalarla beraber içelim nasıl olur.