24 Şubat 2012 Cuma

HOŞAFFF....


HOŞAF...
1 çaybardağı kuru üzüm
1 elma
1 ayva
1 çubuk tarçın
1-3 tane karanfil
birkaç dilim limon
isteğe göre toz şeker
üzümleri yıkayıp elma ve ayvayıda kabuklarını soyduktan sonra dilimleyip tencereye koydum,üzerine de yeteri kadar su ilave edeip kaynamaya bıraktın,piştikten sonra karanfil,çubuk tarçın ve limon dilimleri ekledim şekerini de ilave ettikten sonra soğumaya bıraktım çok güzel oldu yanında bulgur veya makarnayla harika oluyor bence deneyin...:)))sevgiler...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Canikom ellerine sağlık çok severim
hayırlı cumalar öpüyorum.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

canım şimdi bir kase olsa bana çok iyi gelecek
ellerine sağlık sevgiler:)

Unknown dedi ki...

hosaf deyince hep kemal sunal aklima gelir bilmem neden...

mükemmel bir tarif ellerine saglik canim...