24 Şubat 2012 Cuma

HOŞAFFF....


HOŞAF...
1 çaybardağı kuru üzüm
1 elma
1 ayva
1 çubuk tarçın
1-3 tane karanfil
birkaç dilim limon
isteğe göre toz şeker
üzümleri yıkayıp elma ve ayvayıda kabuklarını soyduktan sonra dilimleyip tencereye koydum,üzerine de yeteri kadar su ilave edeip kaynamaya bıraktın,piştikten sonra karanfil,çubuk tarçın ve limon dilimleri ekledim şekerini de ilave ettikten sonra soğumaya bıraktım çok güzel oldu yanında bulgur veya makarnayla harika oluyor bence deneyin...:)))sevgiler...

4 yorum:

derya dedi ki...

Canikom ellerine sağlık çok severim
hayırlı cumalar öpüyorum.

Fatma dedi ki...

canım şimdi bir kase olsa bana çok iyi gelecek
ellerine sağlık sevgiler:)

Yemekheyecani (Emel) dedi ki...

hosaf deyince hep kemal sunal aklima gelir bilmem neden...

mükemmel bir tarif ellerine saglik canim...

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Merhaba arkadaşlar;
Hepinizin malumu olduğu üzere, oldukça farklı ve zengin bir yemek
kültürüne sahibiz Ülke olarak.
Zaman zaman çeşitli programlarda ve etkinliklerde daha önce hiç
duymadığımız tatmadığımız lezzetlerle karşılaşıp şaşırıyoruz ve
çoğunlukla bizde yapmaya çalışıyoruz,
Bende düşümdümki "Yöresel Lezzetler Etkinliği" düzenleyip bloglar
arasında değişik kültürlere,farklı bölgelere ait
yemek,çorba,tatlı,hamur işi gibi bir çok çeşitli yöresel yemeği
elimizden geldiği kadar bir araya toplayalım istedim...Tabi siz
değerli arkadaşlarımın sayesinde...

"Yöresel Lezzetler Etkinliği"mize 22 Mart-12 Mayıs Tarihleri arasında

ben http://safiyeile.blogspot.com blogumda ev sahibeliği
yapacağım,göndereceğiniz güzel tarifleri
beklerim,tariflerinize "Yöresel Lezzetler Etkinliği" için Safiye'ye
gönderiyorum diye linkimle birlikte not düşüp,tarifinizede hangi
yöreye ait olduğunu yazıp,
bana haber verirseniz
tariflerinizi severek yayınlayacağım.
Blogu olmayan fakat tarif göndermek isteyen arkadaşlarımızda tariflerini,
fotoğrafını ve yapılış şeklini yazarak

safiye.serbest@hotmail.com adresime mail atarak etkinliğimize katılabilirler...

Etkinliğimize herkes davetlidir,istediğiniz kadar yöresel lezzetle
katılabilirsiniz...
Teşekkürler