16 Haziran 2011 Perşembe

MAKARNA SALATASI


Sevgili dostlar hepinize yürekten sevgiler,yağmurlu ve kapalı bir ege'den selam ve sevgiler,bugün sizlere çok sevdiğim bir lezzeti sunmak istedim herkesin bildiği ve severek yediği bir salata,kabul günlerinin vazgeçilmezi MAKARNA SALATASI tarifini herkesin bildiği bi salata ,yapmak isteyenlere ve yapanlara şimdiden afiyet olsun...:)))
1 paket makarna
1 kavanoz hazır garnitür
salatalık turşusu,bikaç tane sosis,yoğurt ve mayonez,üzerini süslemek için kırmızı pul biber
öncelikle makarnamızı haşlıyoruz,süzdükten sonra geniş bir kaba alıp soğutuyoruz hazırladığımız malzeleri karıştırıp sevise sunuyoruz,üzerine de kırmızı pul biber ilave ediyoruz....sevgiler...:)))

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Canikom Çağkan olsa tümünü yerdi ellerine sağlık öpüyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

ben çok severim makarna salatasını cnaım.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

marifet ellerimizde dedi ki...

canım ellerıne emeklerıne saglık .cok guzel bır blog ..henuz tumunu gezemedım vakıt buldukca gelecegım ..ızlmeye aldım .sevgıler zeyneppp